نرم افزار حسابداری سازه حساب » نرم افزار حسابداری آهن فروشی | 1 سال پشتیبانی و دموی رایگان

نرم افزار حسابداری آهن فروشی

نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب، به منظور راحتی در ثبت به شما کمک می‌کند تا انواع آهن، میلگرد، نبشی و … را در واحد های اندازه گیری متنـوعی مانند: کیـلوگرم، تن، شاخه و … تعریف نمایید و آنها را به هم تبدیل کنید. اتصال به باسکول و گرفتن وزن از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشد. 

ویژگی های اختصاصی نرم افزار آهن فروشی سازه حساب

امکاناتی که به صورت خاص به نرم افزار حسابداری آهن فروشی طراحی و اضافه شده است.

ثبت سفارش

در نرم افزار حسابداری آهن فروشی می‌توانید سفارشات خرید و فروش را ثبت کرده و فاکتور هر سفارش را ثبت کنید و گزارش های مقداری آهن آلات تحویل داده شده و باقیمانده ی هر سفارش را دریافت نمایید.

دفتر امانتی

گاهی مشتریان شما حجم بالایی آهن از شما خریداری می‌نمایند و مشتری برای نگهداری آهن آلاتی که خریداری کرده است، فضای کافی ندارد، در این صورت می‌توانید کالای مشتری را در انبارتان به صورت امانی نگهداری نمایید و  به تدریج و با درخواست مشتری، آن را از انبارتان خارج نمایید.

چند انباره

در نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب محدودیتی در تعریف انبار ندارید و می‌توانید  انبارهای متعددی را ثبت نمایید.

فاکتور رسمی ارزش افزوده

یکی از چالش های کسب و کارهای آهن آلاتی کـه بــه صورت رســمـی فـعالیت می‌کنند و باید سالانه مالیات عملکرد بپردازند، تهیه اسناد و مدارک کافی برای سازمان امور مالیاتی می‌باشد، یکی از این  مدارک صورتحساب فروش با فرمت رسمی می‌باشد.

کرایه حمل

با نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب می‌توانید کــرایـــه حمـــل فاکتور فروش را بر روی خالص فاکتور اضافه  نمایید.

تبدیل واحدها

در نرم افزار حسابداری آهن فروشی می‌توان آهن یا سایر کالاها را با یک واحد مثلا شاخه خرید و به واحد های دیگر مانند: متر، کیلوگرم و … تبدیل کرده و در فروش ثبت کنید. 

واحد های اندازه ‌گیری

امکان ویژه نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب در هنگام ثبت آهن آلات می‌توانید واحد های متنوعی از قبیل شاخه، متر، کیلوگرم و غیره را انتخاب و تعریف نمایید.

گروه بندی درختی آهن آلات

برای دسترسی راحت تر به یک کالا برای مثال: ورق 30 میل، می‌توانید آنها در گروه هایی به اسم ورق، پروفیل، ناودانی و … گروه بندی نمایید .
همچنین اگر بخواهید، گزارشی از میزان فروش یک گروه کالایی خاص به عنوان مثال  میلگرد در یک ماه گذشته داشته باشید، این گروه بندی به شما کمک خواهد کرد.

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

زمانی که آهنی را از شخصی خریداری می‌کنید، در واقع شما در حال پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به اداره دارایی هستید و  اداره دارایی به شما بدهکار می‌شود، همچنین در زمان فروش آهن نیز شما مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از مشتری دریافت می‌کنید و باید آن مبلغ را به اداره دارایی پرداخت کنید. یا به عبارتی اداره دارایی از شما بستانکار می‌شود.

نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب از نگاه مشتریان

رضایت آقای رستگار مقدم از نرم افزار حسابداری آهن فروشی
آقای رستگار مقدم
مدیریت مجموعه فروشگاه های آهن رستگار مقدم

پرسش های شما در مورد نرم افزار حسابداری آهن فروشی

بله شما می‌توانید انواع آهن آلات را با واحدهای مختلف شاخه، متر، کیلوگرم و… خریداری کنید و هنگام فروش، آنها را تبدیل کنید  که این فرایند تبدیل موجودی انبار آهن مصرفی (آهنی که تبدیل شده)  را نیز کاهش می‌دهد.

در حال حاضر یکی از نیازهای اساسی فعالان صنف آهن عضویت در سامانه جامع تجارت (سامانه جامع انبارها) می باشد. ثبت فاکتور های فروش و حواله های انبار در این سامانه به صورت دستی کاری زمان بر خواهد بود، از این رو نرم افزار سازه حساب امکان ثبت تمامی جزئیات مورد نظر در سایت سامانه جامع انبارها را برای کلیه فاکتورهای فروش و حواله های انتقالی انبار فراهم کرده است. این جزئیات را می توان به صورت گزارش اکسل استخراج نمود و از آن در بخش ورود اطلاعات از طریق فایل اکسل در سایت https://www.ntsw.ir استفاده نمود.

با توجه به اینکه بخش اعظم مشتریان شما، پیمانکاران پروژه های ساختمانی هستند و مکانی برای نگهداری حجم زیادی از آهن ندارند،  امکان ثبت سفارش آهن آلات موردنیاز آنها و تحویل مرحله ای  و همینطور گزارش های مربوطه در نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب وجود دارد.

شما می‌توانید اطلاعات مربوط به حمل بار از قبیل کرایه حمل، ماشین، راننده، شماره بارنامه، آدرس و محل تخلیه را به صورت کامل در فاکتورهای فروش ثبت و گزارش های مرتبط را دریافت کنید.

می‌توانید بعد از صدورفاکتور فروش و تسویه حساب آن، آهن فروخته شده را به صورت امانی در انبار خود نگهداری نمایید و گزارش های مربوط به ورود و خروج آن و مدت زمان نگهداری در انبار را نیز دریافت نمایید.

در نرم افزار حسابداری آهن فروشی سازه حساب، امکان محاسبه عوارض و مالیات و همچنین صدور فاکتور رسمی و چاپ آن برای شما فراهم شده است.

ویژگی های عمومی نرم افزار حسابداری جامع آهن فروشی

با استفاده از نرم افزار سازه حساب، در وقت و سرمایه‌تان صرفه‌جویی کنید.

تعاریف عناوین

بازرگانی

خزانه داری

انبارداری

حسابداری

گزارش ها

حسابداری پیشرفته

برخی از زیربسته های پیشنهادی مناسب نرم افزار حسابداری آهن فروشی

زیربسته تولید سازه حساب
تولید

محاسبه بهای تمام شده کالای تولیدی و تعریف فرمول تولید

زیربسته سفارش کالا
سفارش کالا

ثبت سفارش های فروش و خرید، مناسب برای عمده فروشان و ...

زیربسته پنل پیامکی
پیامک

ارسال پیامک توسط پنل های پیامکی قاصدک،نیازپرداز ،sms g، sms.ir و ...

زیربسته رسید و حواله انبار
رسید و حواله انبار

ثبت تعداد کالاهای خارج شده و وارد شده به انبار

زیربسته چند صندوقه
چند صندوقه

امکان تعریف چند صندوق مجزا به همراه گزارش گردش حساب مجزا

زیربسته ارزی
ارزی

تعریف چند ارز و انجام معاملات ارزی، مناسب صادرکنندگان و واردکنندگان

زیربسته باسکول سازه حساب
باسکول

مدیریت توزین باسکول و نمایش وزن کالاها در فاکتور خرید،فروش و ... .

زیربسته حقوق و دستمزد
حقوق و دستمزد

طبق آخرین قوانین کار و تامین اجتماعی، حقوق پرسنل را محاسبه نمایید.

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب