نرم افزار حسابداری موبایل فروشی و لوازم جانبی + دموی رایگان

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب، به شما امکان می‌دهد فاکتورهای خرید و فروش موبایل و لوازم جانبی گوشی را بر اساس سریال منحصر به فرد یا بارکد کالا ثبت نمایید. گزارش دقیقی از موجودی انبارها بر اساس سریال هر کالا داشته باشید. می‌توانید با اتصال بارکدخوان سرعت ثبت فاکتور را در کسب و کار خود افزایش دهید. شما می توانید ویزیتور را برای هر فاکتور خرید یا فروش تعریف کرده و درصد آن را محاسبه و درنهایت در گزارشات ویزیتوری مشاهده کنید. فروش را به صورت قسطی یا چکی و به صورت مدت دار را ثبت و گزارش گیری کنید.

ویژگی های اختصاصی نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

امکانات ویژه ای که برای موبایل فروشان، فروشندگان لوازم جانبی و قطعات موبایل، طراحی و به برنامه حسابداری اضافه شده است.

فروش موبایل با سریال و بارکد

یکی از مزایای فاکتور فروش نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب، امکان ثبت موبایل به همراه سریال و بارکد گوشی است. بهره گیری از بارکدخوان، به منطور انتخاب کالا با استفاده از سریال سرعت فروش شما و دقت آن را به شدت افزایش می‌دهد.

ثبت سریال موبایل در فاکتور خرید

زمانی که فاکتور خرید موبایل را ثبت می‌کنید، هم‌زمان می‌توانید سریال موبایل های خریداری شده را  به همراه اطلاعات تکمیل کننده‌ای همچون:  (نام تحویل گیرنده، تعداد موبایل های خریداری شده و…) ثبت نمایید.

مشاهده آخرین وضعیت موبایل

اگر بخواهید آخرین وضعیت سریال یک موبایل را در فروشگاه خود مشاهده کنید، در نرم افزار حسابداری موبایل فروشی به سادگی و تنها با وارد کردن سریال موبایل، وضعیت آن را در سه حالت: موجود، خارج شده (فروخته شده یا برگشت از خرید شده) و یا حذف شده مشاهده خواهید کرد.

فروش اقساطی و چکی موبایل

پس از فروش موبایل، می‌توانید مبلغ موبایل را در حساب مشتری قسط بندی نمایید و همچنین امکان محاسبه سود اقساط را نیز در نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب دارید. علاوه بر اینها می‌توانید مشخصات چک های دریافتی از مشتری و تاریخ وصول آنها را ثبت نمایید که در تاریخ وصول هر چک، هشداری در دفتر یادآوری شما نمایش داده خواهد شد.

گزارش گردش سریال کالا در انبار

ممکن است گاهی اوقات سریال موبایلی را به اشتباه ثبت نمایید یا سریالی را برای یک موبایل دیگر  ثبت نمایید و یا اینکه سریالی را اشتباه حذف نمایید.
اگر بخواهید گزارشی از تاریخ دقیق ورود سریال به انبار یا تاریخ خروج آن سریال از انبار و اینکه در کدام فاکتور خرید یا فروش ثبت شده است را مشاهده نمایید، بهترین گزارش برای این مورد، گزارش گردش سریال کالاست.

محاسبه پورسانت فروشنده (ویزیتورها)

اگر در فروشگاه خود،  به صورت درصدی، مبلغی از فروش  هر کالا را به یک فروشنده (ویزیتور) اختصاص می‌دهید، می‌توانید در فاکتور فروش نرم افزار، ویزیتور و درصد او از هر فاکتور فروش را تعیین نمایید. گزارش جمع درصد هر فروشنده  در بخش گزارشات ویزیتور نرم افزار قابل مشاهده است.

گزارش سود فروش موبایل و لوازم جانبی

قطعا اصلی ترین هدف  از راه اندازی و مدیریت فروشگاه موبایل ، کسب سود  است و  از این رو ما در نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب، بخشی را برای نمایش سود خالص هر فاکتور پس از کسر هزینه های فاکتور و اضافه کردن درآمد خدمات در نظر گرفته ‌ایم.
در این بخش می‌توانید سود خود را در بازه های زمانی دلخواه در گروه های کالایی دلخواه مشاهده  نمایید.
برای نمونه، زمانی که  مشتری از شما یک موبایل را خریداری می‌کند و   سفارش یک آنتی ویروس هم می‌دهد، می‌توانید درآمد حاصل از نصب آنتی ویروس را در بخش خدمات بیفزایید.

گروه بندی درختی کالاها

گروه بندی کالاهای فروشگاه شما، در گزارش هایی که می‌توانید در آینده از نرم افزار بگیرید، به شما کمک خواهد کرد.
به عنوان نمونه: در گزارش کالا، می‌توانید پرفروش ترین و کم فروش ترین مدل های موبایل و لوازم جانبی را مشاهده نمایید.

ثبت اطلاعات گارانتی و تعمیرات موبایل

می‌توانید موبایل هایی که نیاز به تعمیر دارند را با ثبت جزئیاتی مانند: مبلغ تعمیر، بیعانه، موعد تحویل، تلفن، نام و نام خانوادگی و تاریخ و ساعت پذیرش و … پذیرش نمایید.
همچنین می‌توانید شرکت گارانتی کننده و تاریخ اتمام گارانتی را در صورتی که موبایل گارانتی داشته باشد، ثبت نمایید.
چنانچه موبایل گارانتی نداشته باشد و تکنسین شما از درآمد تعمیرات پورسانت می‌گیرد، می‌توانید حساب تکنسین را انتخاب و بستانکار نمایید. 

 

محاسبه جداگانه مبلغ فروش و ارزش افزوده

با توجه به اینکه قیمت های فروش موبایل در سایت ها، کانال های تلگرام و سایر منابع قیمت گذاری، به همراه مبلغ ارزش افزوده نمایش داده می‌شود، همواره یکی از مشکلات اصلی موبایل فروشان، تفکیک ارزش افزوده از مبلغ فروش  موبایل بوده است، با هدف افزایش سرعت و دقت کاربران، در زمانی که مبلغ ارزش افزوده ثبت می‌شود، پس از فشردن کلید میانبر F3، نرم افزار مبلغ فروش و ارزش افزوده را جداگانه محاسبه می‌کند.

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب از نگاه مشتریان

شما می‌توانید رضایت مشتریان را از محصولات سازه حساب را بشنوید.

مدیریت فروشگاه موبایل مرکزی یزد

آقای مرتضوی

مدیریت فروشگاه موبایل پارسیان همراه مشهد

آقای مـــــهریـار

پرسش های شما در مورد نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

بله، اساس نرم افزار حسابداری موبایل فروشی سازه حساب ثبت سریال در فاکتور های خرید و فروش و برگشت از خرید و فروش است.

بله، شما می‌توانید برای فروشنده های موبایل، گارد، گلس و … حسابی ایجاد نمایید و پورسانت فروش هر ویزیتور را بدون نیاز به محاسبه، در هر زمانی به صورت لحظه ای مشاهده نمایید.

بله، سود فروش هر موبایل بر اساس سریال آن موبایل قابل جستجو و  مشاهده می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر با محاسبه سود هر موبایل اینجا کلیک کنید .

زیربسته های پیشنهادی نرم افزار حسابداری موبایل فروشی

زیربسته سفارش کالا
سفارش کالا

ثبت سفارش های فروش و خرید، مناسب برای عمده فروشان و ...

زیربسته تعمیرات
تعمیرات

مدیریت کامل قطعات تعمیری، اطلاعات مشتری، درصد تکنسین و ....

زیربسته پنل پیامکی
پیامک

ارسال پیامک توسط پنل های پیامکی قاصدک،نیازپرداز ،sms g، sms.ir و ...

زیربسته ارزی
ارزی

تعریف چند ارز و انجام معاملات ارزی، مناسب صادرکنندگان و واردکنندگان

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب