نرم افزار حسابداری هایــپر مارکــت

اگر می‌خواهید که فروشگاه خرده فروشی خود را به بهترین سیستم مدیریت مالی مجهز نمایید که ویژگی هایی مانند: سرعت بالا در ثبت فاکتور فروش، محاسبه سود در هر فاکتور، روزانه، ماهانه داشته باشد یا اینکه چاپ های منعطفی به دلخواه شما داشته باشد  و همه‌ی نیاز های شما را برطرف کند، نرم افزار حسابداری هایپر مارکت سازه حساب می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا:

ویژگی های اختصاصی نرم افزار هایپر مارکــت

بارکــد خوان

بدون نیاز به ثبت دستی کالا در فاکتور فروش یا جست و جوی دستی آن در فاکتور، می‌توانید به راحتی آن را با دستگاه بارکد خوان انتخاب نمایید و سرعت ثبت فاکتور های فروش را افزایش دهید.

فقط یک دکمه!!

با فشردن یک دکمه می‌توانید هم فاکتور فروش را ذخیره نمایید، هم مبلغ دریافتی از کارتخوان یا وجه نقد را ثبت نمایید و هم چاپ فاکتور را انجام دهید.

ارتباط با کارتخوان

به سادگی می‌توانید نرم افزار سازه حساب را به هر دستگاه پوزی متصل نمایید و مبلغ هر فاکتور به طور اتومات در روی کارتخوان نمایش داده می‌شود و مشتری شما فقط کافیست که کارتش را بکشد و حتی نیازی به ثبت سند دریافت آن هم ندارید.

مانیتورهای لمسی

اگر در مجموعه خود مانیتور های لمسی دارید و می‌خواهید صندوقدارتان به راحتی بتواند فاکتور فروش را ثبت نماید، این امکان در نرم افزار سازه حساب وجود دارد تا فاکتور فروش را روی فرمت لمسی قرار دهید.

پیک و هزینه پیک

اگر کالاهای مورد نیاز مشتریانتان را برایشان با پیک ارسال می‌کنید، حتما حساب هر راننده و مبلغ هزینه پیک برایتان اهمیت دارد که می‌توانید آن را در نرم افزار ثبت نمایید.

گردش و مانده حساب ها

حتما دانستن میزان مانده حسابتان به کارخانه ها یا شرکت هایی که برای شما کالاهایتان را تامین می‌کنند، اهمیت دارد، شما می‌توانید گردش حساب هر شرکت یا شخص را داشته باشید.

ویژگی های عمومی نرم افزار حسابداری هایپر مارکت

با استفاده از نرم افزار سازه حساب، در  وقت و سرمایه‌تان صرفه‌جویی کنید.

تعاریف عناوین

بازرگانی

خزانه داری

انبارداری

حسابداری

گزارش ها

حسابداری پیشرفته

تصاویر نرم افزار حسابداری هایپر مارکـــت

قیمت نرم افزار حسابداری هایپر مارکت سازه حساب

برای دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب، می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست مشاوره خرید نرم افزار حسابداری سازه حساب

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب