نرم افزار حسابداری پروژه سازه حساب

نرم افزار حسابداری پروژه سازه حساب به شما در مدیریت هزینه های هر پروژه  و تهیه گزارشی کامل از مراکز هزینه هر پروژه کمک شایانی می‌نماید. اگر برای شما اهمیت دارد که  در یک پروژه خاص چه مبلغی سود کسب کرده‌اید، نرم افزار حسابداری پروژه ای سازه حساب، می‌تواند یکی از گزینه های پیشنهادی برای شما باشد.

ویژگی های اختصاصی نرم افزار حسابداری پروژه سازه حساب

تعریف نامحدود پروژه

امکان ثبت انواع پروژه به تعداد نامحدود، بر اساس نام، تاریخ شروع پروژه و آدرس محل پروژه.

بودجه بندی پروژه

امکان تخصیص بودجه به هر پــروژه  (ثــبــت بــودجــه پــروژه)  و همینطور امکان تخصیص بودجه بــه تفکیک هــزینــه ها(ثـبـــت بودجـه هــزینه) و در ادامـه ، مانده بودجه از هر پروژه را می توانیم داشته باشیم

مدیریت هزینه ها

اگر می‌خواهـید بـهای تمـام شـده هر پروژه را محاسبه کنید، بـه سـادگــی می‌توانید پس از بستن هر پروژه از هزینه ها به تفکیک مراکز هزینه گزارشگیری نمایید و  امکان این را دارید که هزینه پورسانت فروشنده و واسطه ها را هم محاسبه نمایید.

چاپ هزینه های پروژه

می‌توانید گزارش هزینه های انجام شده برای یک پروژه را بر اساس کد تفصیلی هزینه، تاریخ ثبت هزینه،  شماره سند و توضیحات آن  چاپ نمایید.

فازبندی پروژه

با تعریف مراکز هزینه برای هر مرحله (فاز) از پروژه خود، می‌توانید از میزان هزینه های انجام شده برای هر مرحلــه از پروژه مطلع شوید و در برآورد هزینه های پروژه های آینده به شما کمک فراوانی می‌نماید.

فروش پروژه

امکان ثبت فروش پروژه در اتمام کار بــراساس شــماره و تــاریخ قرارداد و همینطور مبلغ قرارداد و در بعضی موارد و با توجه به نوع پروژه امکان ثبت پیش فروش هم میتوان انجام داد. همچنین ممکن است که یک پروژه را نتوانید به صورت یکجا به فروش برسانید، در این حالت شما هر واحد آپارتمان یا هر بخش از پروژه را که بفروشید، می‌توانید قرارداد فروش مجزا برای آن ثبت نمایید.

انتخاب ویزیتور

اگر در فروش واحد آپارتمانی یا بخشی از پروژه‌تان، شخصی واسط  به شما کمک کرده است و نیاز به محاسبه درصد و بستانکار کردن حساب این شخص دارید، این امکان در هنگام فروش پروژه برای شما در دسترس است.

نمایش سود و زیان

در هنگام بستن هر پروژه و ثبت قرارداد فروش آن، سود شما از انجام پروژه پس از کــسـر هـــمــه‌ی هزیـنــه هـا به شـمــا نمایش داده می‌شود.

کنترل موجودی کالاهای مصرفی

این امکان را دارید تا برای هر پروژه یــک انبار یــا چندیـن انبار تعریف نمایید و موجودی کالاهای مصرفی  را  به تفکـــیک مراحل پیمان کنترل نمایید.

آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری پروژه پیمانکاری

برای آشنایی بیشتر نرم افزار حسابداری پروژه، پیشنهاد ما مشاهده ویدیوی روبه رو می‌باشد.

در این ویدیو، کاربرد نرم افزار پروژه ای در ساختمان سازی را مشاهده می‌نمایید.

نرم افزار حسابداری پروژه پیمانکاری سازه حساب از نگاه مشتریان

رضایت آقای محلو از نرم افزار حسابداری پروژه
آقای مــحلو
حسابدار ارشد پروژه

ویژگی های عمومی نرم افزار حسابداری پروژه ای و پیمانکاری

با استفاده از نرم افزار سازه حساب، در وقت و سرمایه‌تان صرفه‌جویی کنید.

تعاریف عناوین

بازرگانی

خزانه داری

انبارداری

حسابداری

گزارش ها

حسابداری پیشرفته

برای دریافت دموی رایگان نرم افزار و و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب، می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست مشاوره خرید نرم افزار حسابداری سازه حساب

پرسش های شما در مورد نرم افزار حسابداری پروژه پیمانکاری

بله، در نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب،  می‌توانید هم زمان چندین پروژه را ثبت و مدیریت نمایید. همچنین می‌توانید در زمان اتمام هر پروژه، پس از فروش آن،  سود حاصل از  پروژه را  به تفکیک گزارش‌گیری نمایید.

در نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب، با استفاده از حساب تفضیلی 2 که شناور می باشد، می‌توانید ارتباط یک شخص را با پروژه های مختلف برقرار نمایید و گردش حساب هرشخص را به تفکیک هرپروژه و یا بصورت کلی در همه پروژه ها مشاهده نمایید.

می‌توان براساس تعریف فازهای مختلف برای هر پروژه در قسمت مرکز هزینه، گردش هزینه های هر فاز را دریافت کرد، و یا گردش هر هزینه را به صورت مجزا براساس محدود کردن دریافت کرد.   

برخی از زیربسته های مرتبط نرم افزار حسابداری پروژه

زیربسته تولید سازه حساب
تولید

محاسبه بهای تمام شده کالای تولیدی و تعریف فرمول تولید

زیربسته حقوق و دستمزد
حقوق و دستمزد

طبق آخرین قوانین کار و تامین اجتماعی، حقوق پرسنل را محاسبه نمایید.

زیربسته رسید و حواله انبار
رسید و حواله انبار

ثبت تعداد کالاهای خارج شده و وارد شده به انبار

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب