قیمت یک نرم افزار حسابداری به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت یک نرم افزار حسابداری به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که کالا های مصرفی در بازار با قیمت های متنوع عرضه می شوند، نرم افزار حسابداری نیز با قیمت و برندهای مختلفی وارد بازار خرید و فروش می شود. فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت نرم افزار حسابداری دخیل می باشد. یکی از این عوامل سطح کیفی یک نرم افزار است. نرم افزار حسابداری […]

همانطور که کالا های مصرفی در بازار با قیمت های متنوع عرضه می شوند، نرم افزار حسابداری نیز با قیمت و برندهای مختلفی وارد بازار خرید و فروش می شود. فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت نرم افزار حسابداری دخیل می باشد. یکی از این عوامل سطح کیفی یک نرم افزار است. نرم افزار حسابداری بر اساس مکانیزم کاری به دو سطح؛ متوسط و تخصصی تقسیم می شود.

قطعا قیمت یک نرم افزار حسابداری با سطح پایین تر نسبت به سطح بالا تر کمتر خواهد بود. متقاضیان نرم فزار حسابداری هنگام خرید و انتخاب محصول مورد نظر، به قیمت محصول توجه بسیار زیادی می کنند. قطعا قیمت می تواند تاثیر زیادی در جذب و یا رد مخاطب داشته باشد. میزان کارایی نرم افزار،  تعداد آیتم های و نوع مدیریت حساب همگی تاثیر شایانی بر قیمت نرم افزار حسابداری می گذارند. هر چه نرم افزار کیفیت بالاتری داشته باشد، آیتم و آیکن های تخصصی حسابداری آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت آن بالاتر است.

بسیاری از نرم افزار های حسابداری که در بازار وجود دارند، جامع بوده و برای تمامی فعالیت های مالی، بازرگانی و خدماتی کارآمد است. چنین نرم افزار هایی قیمتشان بسیار زیاد خواهد بود. مهم نیست که شمابا کدام یک از بخش ها سر و کار دارید، مجبورید با پرداخت کامل، نرم افزار را خریداری کنید، هر چند که بخش اعظم نرم افزار برای شما ناکارآمد باشد.

قطعا خرید چنین نرم افزایی چندان به صرفه نخواهد بود. بهتر بوده به سراغ نرم افزار حسابداری بروید که دارای نسخه های متعدد بوده و برای هر حرفه و فعالیتی یک نرم افزار مجزا ارائه داده است. با خرید چنین نرم افزاری با پرداخت قیمت مناسبی یک نرم افزار کارا و حرفه ای را خواهید داشت. نرم افزار سازه حساب جزوه معدود نرم افزار هایی که برای حرفه های مختلف نسخه های متفاوتی و کارسازی را ساخته اند. نرم افزار حسابداری سازه حساب برای نسخه های مختلف، قیمت متفاوتی تعیین کرده که سبب راحتی هر چه بیشتر کسب و کار ها شده است.

 

قیمت نسخه های مختلف نرم افزار سازه حساب

همانطور که ذکر شد، نرم افزار سازه حساب دارای نسخه های متفاوتی بوده که هر کدام قادرند به خوبی پروژه های مالی را سر و سامان بدهند. قیمتی که برای این نرم افزار تعیین شده است، یکسان نبوده و براساس عوامل مختلف، متغیر خواهد بود. قطعا قیمت نرم افزار فروشگاهی با قیمت نرم افزار اندروید آن متفاوت است. این تفاوت قیمت در اثر نوع کارایی است که این دو نرم افزار دارند. در نرم افزار فروشگاهی با حجم گسترده تری از اطلاعات مالی مواجه هستیم، و این نرم افزار حسابداری برای کسب و کار های بزرگ تر کاملا مناسب است.

اما نرم افزار حسابداری اندروید نسبت به این نسخه از قابلیت های کمتری برخوردار است. با این اوصلف قیمت نرم افزار فروشگاهی بستر خواهد بود. اختلاف قیمت نرم افزار ها نشان دهنده ی سطح کارایی و کفیت آنان است. اما نمی توان نتیجه گرفت که هر چه قیمت نرم افزار حسابداری بالاتر باشد، لزوما بهتر است. ممکن است یک برند معتبر و معروف به دلیل شناختگی در بازار و برندیگ بودن، قیمت بسیار زیادی داشته باشد. در صورتی که کیفیت و کارایی چندان بالایی نداشته باشد. قیمت نرم افزار حسابداری حساب سازه به نحوی تعیین شده که کسب و کارها به راحتی قادر به خرید آن ها باشند و کارشناسان این مجموعه حین قیمت گذاری تنها به فکر خود نبوده اند.

 

رابطه ی قیمت نرم افزار حسابداری با سطح کاری کسب و کار

وقتی یک کسب و کار دارای حجم کاری بسیار بالایی است، برای پردازش اطلاعات مالی خود به یک نرم ازار جامع و کاملا تخصصی احتیاج دارد. نرم افزاری که قادر باشد تمامی بخش های مختلف را تحت پوشش قرار دهد. به عنوان مثال یک کارخانه ی تولیدکننده نیاز به نرم افزار حسابداری دارای بخش های انبار داری، موجودی کالا، بازرگانی، مالی و صنعتی باشد. بدین ترتیب یک نرم افزار با قابلیت محدود مناسب ایشان نیست. نرم افزار های جامع برای این امر کاملا مناسب است و در نتیجه قیمت چنین نرم افزار حسابداری بالا خواهد بود. چرا که این نرم افزار مجموعه از نرم افزار های کوچک تر است. بدین ترتیب هر چه کسب و کار بزرگتر باشد، قیمت  نرم افزار مناسب ایشان نیز بیشتر خواهد بود.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب