نرم افزار حسابداری پیمانکاری,نرم افزار حسابداری,حسابداری پیمانکاری

امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری

امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری – امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی نیازهای مدیران پروژه را رفع و گزارشات موردنیازشان را در اختیار آنها قرار دهد. امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب باید تمامی جنبه های حسابداری پیمانکاری از ثبت اطلاعات تا گزارش گیری های […]

امکانات نرم افزار حسابداری پیمانکاری – امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب باید به گونه ای باشد که بتواند تمامی نیازهای مدیران پروژه را رفع و گزارشات موردنیازشان را در اختیار آنها قرار دهد.

امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب باید تمامی جنبه های حسابداری پیمانکاری از ثبت اطلاعات تا گزارش گیری های داخلی و خارجی پروژه را پوشش دهد.

از مهترین امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب می توان به کاربرپسند یا اصطلاحا userfrindly  بودن نرم افزار اشاره کرد.

 

نرم افزار حسابداری پیمانکاری

فعالیت های پیمانکاری به لحاظ ساختار حسابداری دارای نکاتی می باشد که در پیشبرد فعالیت دارای اهمیت می باشد.

معمولا و با توجه به اینکه فعالیت های پیمانکاری در بازه ای از زمان تکمیل می شود لذا شناسایی هزینه ها و درآمد در آن معمولا در گذر زمان شکل و شناسایی می گردد.

آیا به یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری  نیاز دارید؟

 

آیا به یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری  نیاز دارید؟

 

پاسخ به این سوال می تواند بله یا نه باشد ، اما نشانه هایی وجود دارد که باید مراقب آنها باشد و به شما بگوید که ممکن است علاوه بر یک حسابدار حرفه ای ، به کمک فن آوری مدرن نیز نیاز داشته باشید.

 

1-نمی توانید در حین کار کار کنید

وقتی در دفتر نیستید نمی توانید به داده های مالی پروژه و سایر اطلاعات مالی  دسترسی پیدا کنید.

در این شرایط استفاده از یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری بسیار قابل استفاده است.

بی شک مهمترین کاربرد یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری استفاده در لحظه از داده ها و اطلاعات در تمامی موقعیت های جغرافیایی است.

 

2-عدم دسترسی به اطلاعات پروژه های قبلی

مدیریت امکان دسترسی به اطلاعات پروژه های قبلی را جهت بررسی نقاط عطف و بودجه بندی و … را در لحظه ندارید.

عموما و در صورتی که از عمر پروژه های تکمیل شده چند سال بگذرد دیگر دسترسی به اطلاعات قبلی آسان نیست لذا به عنوان دومین امکان استفاده از یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری را می توان دسترسی به اطلاعات گذسته دانست.

 

3-هزینه های نادرست

ممکن است با توجه به اینکه هزینه ها به آسانی ثبت نمی شود و در هر لحظه امکان دسترسی به آنها وجود ندارد حسابداران و مدیران با خطا در ثبت روبه رو شوند.

با توجه به دوبل بودن نرم افزار حسابداری پیمانکاری میتوان در هر زمانی که اقدام به ثبت هزینه می کنیم صحت آن را با توجه به مانده سایر قسمت ها بررسی کنند.

 

4-پروژه های بیش از حد

وقتی تعداد پروژه ها بیشتر می شود در صورتی که ثبت اطلاعات بدرستی صورت نگرفته باشد امکان گزارش گیری بسیار سخت شده و نمی توان انتظار بررسی جزئیات پروژه را داشته باشیم.

این نکته را باید درنظر داشت که یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب باید امکان ثبت همزمان پروژه های متعدد را داشته باشد زیرا این امکان وجود دارد که در هر زمان پروژه های مختلفی را بصورت باز یا بسته داشته باشیم.

 

5-بودجه محدود پروژه

پولی که می توانید برای این پروژه هزینه کنید محدود است ، بنابراین هر سکه خرج شده باید محاسبه و تحلیل شود. بودجه بندی یکی از مهمترین امکانات یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب می باشد زیرا در صورت عدم بودجه بندی امکان استفاده ناصحیح از منابع مالی پروژه وجود دارد.

 

6-گزارشات موردنیاز پروژه 

برای تهیه گزارشات مالی در پروژه زمان زیاد اصلا توجیه ندارد پس باید در کمترین زمان بهترین گزارش را آماده کنیم.

پس از ثبت هزینه های پروژه گزارش گیری بسیار دارای اهمیت است زیرا هیچ ثبتی در هیچ پروژه ای بدون گزارش گیری اهمیت ندارد.

از مهمترین ویژگی های یک نرم افزار حسابداری پیمانکاری خوب می توان به توانایی در گزارش گیری اشاره نمود.

بیشتر بخوانید : رتبه بندی شرکت های پیمانکاری

 

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب

تمامی نیازهایی که در بالا اشاره شد  بصورت کامل و با بیشترین جزئیات در نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب قابل دسترسی است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب یکی از شناخته شده ترین نرم افزارها بین فعالان حوزه پیمانکاری است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب با سابقه 20 ساله خود توانسته تمامی نیازهای فعالین این حوزه را رفع و مدیریت یک پروژه پیمانکاری را آسانتر کند.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری سازه حساب با فعالیت در بیش از صدها پروژه بصورت کاملا عملی نیازهای فعالین این حوزه را بررسی و رفع نموده است.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب