بک آپ اتومات

بک آپ اتومات

یکی از نگرانی های همیشگی کاربران نرم افزارهای حسابداری حفظ و نگهداری اطلاعات است؛ این مساله ما را بر آن داشت تا امکان بک آپ گیری اتومات و ذخیره فایل های پشتیبان در فضای ابری را در امکانات نرم افزار بگنجانیم. حتما می دانید که هک شدن اطلاعات، بلایای طبیعی، آتش سوزی، سرقت، خرابکاری های […]

یکی از نگرانی های همیشگی کاربران نرم افزارهای حسابداری حفظ و نگهداری اطلاعات است؛ این مساله ما را بر آن داشت تا امکان بک آپ گیری اتومات و ذخیره فایل های پشتیبان در فضای ابری را در امکانات نرم افزار بگنجانیم.
حتما می دانید که هک شدن اطلاعات، بلایای طبیعی، آتش سوزی، سرقت، خرابکاری های پرسنل و باج افزارها می توانند به اطلاعات شما آسیب رسانند. آیا تا به حال به این مضوع فکر کرده اید که اگر کامپیوتر شما در معرض هر یک از این خطرات قرار بگیرد تکلیف اطلاعات حسابداری شما چه خواهد شد؟ در تمام این موارد اگر یک کپی از اطلاعات خود در جایی غیر از کامپیوترتان نداشته باشید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، چرا که بازیابی اطلاعات از دست رفته کاری بسیاری دشوار و پرهزینه و گاهی غیرممکن است.

بیشتر بخوانید:  راهنمای دقیق برای یادگیری نرم افزار حسابداری تحت وب

بک آپ گیری اتومات در نرم افزار حسابداری سازه حساب:

بک آپ اتومات

در بک آپ گیری اتومات، فایل پشتیبان به طور خودکار در زمان های مشخص یا در زمان ورود/خروج از نرم افزار و در مسیرهای از قبل تعیین شده ذخیره می شود؛ بنابراین دیگر نیازی نیست هر بار این کار را به صورت دستی انجام دهید.
این امکان برای تمامی کسب و کارها و سازمان ها بسیار حیاتی و کارآمد است. با استفاده از این امکان، می بینید که محافظت از اطلاعات چقدر آسان است.

ذخیره سازی اطلاعات به صورت محلی روی کامیپوتر شخصی

اول اینکه با ذخیره اطلاعات روی سیستم محلی و در صورتی که فایل پشتیبان خود را روی حافظه جانبی ذخیره نکنید، هیچ کپی اضافی از اطلاعات خود ندارید. داده هایی که فقط روی یک کامپیوتر ذخیره می شوند، در معرض خطرات بسیاری قرار دارند، از هک شدن گرفته تا ریختن لیوان چای روی لپ تاپ. اگر لپ تاپتان را دائما با خودتان به همراه دارید امکان به سرقت رفتن آن نیز زیاد است، بدتر از آن زمانیست که اطلاعات مهمی همچون اطلاعات نرم افزار حسابداری و تمامی حساب و کتاب های شما روی همین لپ تاپ باشد.
دوم اینکه ذخیره سازی محلی اطلاعات از امنیت کافی برخوردار نیست. اطلاعات ذخیره شده روی کامپیوتر شما مستعد آلوده شدن به باج افزارها و ویروس ها است.

ذخیره سازی فایل های پشتیبان در فضای ابری

در این قسمت می توانید مشخص کنید که بک آپ نرم افزار شما در ساعت خاصی، به انتخاب شما، به فضای ابری ارسال شود. برای این امکان نیز دو گزینه در اختیار شماست؛ می توانید از فضای ابری اشتراکی سازه حساب که در حال حاضر کاملا رایگان است استفاده کنید یا فضای اختصاصی خود را داشته باشید؛
در اینصورت دیگر نیازی نیست نگران آسیب دیدن یا به سرقت رفتن کامپیوترتان باشید، چرا که همه اطلاعات در فضایی امن و به دور از تمامی تهدیدها و خطرات از قبیل آتش سوزی و باج افزارها و ویروس ها نگهداری می شود و می توانید در هر زمان و هر مکان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.
ما هرگز اطلاعات شخصی یا تجاری شما را با دیگران به اشتراک نخواهیم گذاشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب