معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری اندروید-وبسایت سازه حساب

معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری اندروید

نرم افزار حسابداری عملکردهای مالی را برای مشاغل مدیریت می کند. تیم های مالی و حسابداری از ابزارهای حسابداری برای مدیریت هزینه و جریان نقدی و همچنین عملکردهایی مانند صورتحساب، حقوق و دستمزد، دفتر کل، حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی استفاده می کنند. برخی از این نرم افزارها قابلیت استفاده در اندروید را […]

نرم افزار حسابداری عملکردهای مالی را برای مشاغل مدیریت می کند. تیم های مالی و حسابداری از ابزارهای حسابداری برای مدیریت هزینه و جریان نقدی و همچنین عملکردهایی مانند صورتحساب، حقوق و دستمزد، دفتر کل، حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی استفاده می کنند. برخی از این نرم افزارها قابلیت استفاده در اندروید را دارا هستند، این مقاله در صدد معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری اندروید است.

پیشنهاد مطالعه : چرا باید از نرم افزار های حسابداری استفاده کنیم ؟

 نرم افزارهای حسابداری اندروی

امکانات نرم افزار های حسابداری

نرم افزار حسابداری باید ادارای ویژگی هایی باشد که درآمد و هزینه های شما را به صورت خودکار مدیریت کند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا روی تصمیم گیری موثر برای رشد برنامه ریزی شده شرکت خود تمرکز کنید.

به عنوان مثال، می‌تواند شامل ویژگی‌هایی باشد که حساب‌های پرداختی و دریافتی را کنترل می‌کند، تراکنش‌ها از جمله تراکنش‌های بانکی را ردیابی می‌کند، گزارش‌های فصلی تولید می‌کند، و داده‌ها را با هم تطبیق می‌دهد تا نیازی به صرف زمان برای انجام آن نداشته باشید. همچنین می‌تواند اسناد را به صورت ایمن ذخیره کند و برخی از گزینه‌های گران‌تر ویژگی‌هایی مانند حقوق و دستمزد یا ادغام با یک شرکت حقوق و دستمزد، دسترسی چند کاربره، مدیریت موجودی و پیش‌بینی مالی را ارائه می‌دهند.

پیشنهاد مطلب مرتبط : بهترین نرم افزار حسابداری

 انواع نرم افزارهای حسابداری اندروید

در حال حاضر نرم افزار های متعدد حسابداری در دسترس کاربران اینترنت قرار دارد. اما این نرم افزار ها با توجه به کاربرد و اهداف کاربران به دو نوع تقسیم می شوند.

1-نرم افزار حسابداری شخصی

برخی از برنامه های حسابداری در دسترس در گوگل پلی و کافه بازار برای استفاده شخصی و خانوادگی طراحی شده اند به این صورت که شما می توانید برای حسابرسی مخارج ماهانه خود و خانواده از این برنامه ها استفاده نمایید. اما این برنامه فقط روی یک گوشی نصب می شود و به صورت تک کاربر قابل استفاده است.

2-نرم افزارهای حسابداری کسب و کار

این نوع از برنامه ها به اپلیکیشن هایی گفته می شود که به یک نرم افزار حسابداری متصل هستند و شرکت ها برای ثبت درآمد، هزینه ها و مخارج خود از آن ها استفاده می کنند. این اپلیکیشن ها قابلیت ورود بیش از یک نفر کاربر را دارا هستند و معمولا شرکت ها و صاحبان کسب و کار از این نوع استفاده می نمایند.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید

با نگاهی به کافه بازار و فروشگاه گوگل، متوجه تعداد زیادی از اپ های مخصوص حسابداری خواهید شد. برخی از آن ها با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. تعداد دفعات نصب فعال این اپلیکیشن ها نشان دهنده کاربردی بودن برای مخاطب است.

معرفی بهترین نرم افزار حسابداری اندروید -وبسایت سازهحساب

نرم افزار حسابداری فروشگاهی

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری اندروید

برنامه های حسابداری اندروید همانند انواع دیگر برنامه های حسابداری دارای امکانات و ویژگی های اساسی حسابداری هستند که می توانند نیاز های شما را برطرف کنند .

  • دسترسی انلاین :

اغلب برنامه های حسابداری اندروید دارای دسترسی به صورت تحت وب هستند . تا در زمانی که به برنامه اندروید دسترسی نداشتید با استفاده از دسترسی وب بتوانید به اطلاعات خود دست پیدا کنید .

و حتی با استفاده از این قابلیت میتوانید به همکار و یا فرد دیگری هم امکان دسترسی به اطلاعات حسابداری خود را بدهید .

  • نصب آسان :

نصب برنامه ی اندروید بسیار اسان تر از نصب برنامه حسابداری بر روی کامپیوتر و سیستم می باشد .

دسترسی به برنامه های اندروید ساده تر و راحت تر است و به راحتی می توانید از بین انواع مختلف برنامه ها یک برنامه را متناسب با کار خود انتخاب و نصب کنید .

  • قیمت نرم افزار حسابداری اندروید :

قیمت نرم افزار های حسابداری اندروید بسیار کمتر از نرم افزار های دیگر است و در اکثر مواقع میتوانید این نوع نرم افزار ها را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید .

البته نصب برنامه های رایگان توصیه نمی شود زیرا قابلیت های کمتری دارند و بعضی از نسخه های نرم افزار های  حسابداری رایگان اندروید ، قابلیت دسترسی به وسیله وب را ندارند .

  • کسب کار های کوچک :

کار با نرم افزار های حسابداری اندروید نیازی به پیش نیاز و آموزش قبلی ندارد و به راحتی قابل استفاده هستند .

این نوع نرم افزار ها به دلیل راحتی و دشوار نبودن نصب و کار ، برای شروع کسب کار های کوچک و ساده بسیار مناسب هستند .

میتوان گفت این نرم افزار های اندروید برای افرادی که تازه شروع به کار کردند و تمام کارهای حسابداری را خودشان انجام می دهند به دلیل مشغله زیاد نصب این نرم افزار ها بسیار برایشان مناسب است.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب