بانک و دسته چک

بانک و دسته چک در نرم افزار حسابداری سازه حساب

یکی از موارد لازم برای شروع کار با نرم افزار حسابداری سازه حساب تعریف بانک ها و دسته چک ها می باشد. برای این امر کافیست از منوی تعاریف عناوین بانک ها را انتخاب کنیم. با توجه به اینکه کلیه گردش های مالی یک شرکت از بانک ها صورت می گیرد، تعریف این بخش دارای […]

یکی از موارد لازم برای شروع کار با نرم افزار حسابداری سازه حساب تعریف بانک ها و دسته چک ها می باشد. برای این امر کافیست از منوی تعاریف عناوین بانک ها را انتخاب کنیم.

با توجه به اینکه کلیه گردش های مالی یک شرکت از بانک ها صورت می گیرد، تعریف این بخش دارای اهمیت ویژه می باشد. پس از انتخاب گزینه بانک ها می توان کلیه اطلاعات و موجودی بانک را ثبت کرد. با تعریف بانک و اطلاعات آن می توان در هر بخشی از برنامه که پرداخت یا دریافتی از بانک داشته باشیم بانک مورد نظر را انتخاب کنیم.

یکی از بزرگترین معضلات در صدور چک خطا در ثبت اشتباه شماره چک می باشد که در صورت بروز این خطا در زمان جستجوی چک مورد نظر دچار مشکل می شویم. از اینرو و در نرم افزار حسابداری سازه حساب از منوی تعاریف عناوین می توان دسته چک، بانک مورد نظر و تعداد برگه های آن را مشخص کرد. همچنین مدیریت کلیه چک های خام و صادره نیز امکانپذیر می باشد. برای آموزش کامل این بخش ها کلیپ آموزشی را مشاهده فرمایید.

 

بیشتر بدانید

 

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب