ثبت موجودی اول دوره

موجودی اول دوره کالا در سیستم چند انباره سازه حساب

همانطور که می دانید در زمان تعریف کالا و شمارش موجودی اولیه آنها این امکان وجود دارد که این موجودی در انبارهای مختلف باشد لذا می بایست این امکان باشد که موجودی اول دوره کالاها را در انبار های مختلف تعریف نماییم. همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید در فرم اطلاعات کالاها و در […]

همانطور که می دانید در زمان تعریف کالا و شمارش موجودی اولیه آنها این امکان وجود دارد که این موجودی در انبارهای مختلف باشد لذا می بایست این امکان باشد که موجودی اول دوره کالاها را در انبار های مختلف تعریف نماییم.

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید در فرم اطلاعات کالاها و در قسمت موجودی اول دوره فقط یک سطر موجود می باشد که این امکان را می دهد که کالا را فقط در یک انبار تعریف کنیم.

موجودی اول دوره

در نسخه متوسط و پیشرفته نرم افزار حسابداری سازه حساب این امکان برای شما وجود دارد که موجودی کالاهای اول دوره را در چند انبار تعریف کنیم.

نحوه تعریف نیز بدین ترتیب می باشد که با کلیک بر روی قسمت تعداد در موجودی اول دوره و انتخاب دکمه پایین در کیبورد وارد خط بعدی، بعدی و بعدی شوید و این امکان برای شما بوجود می آید تا موجودی اول دوره را در چند انبار تعریف کنید.

انتخاب موجودی اول دوره

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید موجودی اول دوره را در چند انبار تعریف کردیم.

مرحله آخیر موجودی اول دوره

بیشتر بخوانید:

چک های دریافتی اول دوره

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب