برگشت از فروش کالاهای سریال دار

برگشت از خرید و فروش کالاهای سریال دار

در آموزش قبلی اطلاعاتی درباره خرید و فروش کالاهای سریال دار و همچنین نحوه خرید و فروش کالاها را بر اساس سریال خدمتتان توضیح دادیم. در این قسمت قصد داریم نحوه برگشت کالاهای سریال دار را در عملیات برگشت از فروش و برگشت از خرید را توضیح دهیم. همانطور که می دانید یکی از مهمترین […]

در آموزش قبلی اطلاعاتی درباره خرید و فروش کالاهای سریال دار و همچنین نحوه خرید و فروش کالاها را بر اساس سریال خدمتتان توضیح دادیم.

در این قسمت قصد داریم نحوه برگشت کالاهای سریال دار را در عملیات برگشت از فروش و برگشت از خرید را توضیح دهیم.

همانطور که می دانید یکی از مهمترین عملیات در حسابداری بازرگانی ثبت عملیات مربوط به برگشت از خرید و برگشت از فروش می باشد.

در نرم افزار حسابداری سازه حساب و در کالاهای سریال دار بایست علاوه بر برگشت کالا، سریال مربوط به آن کالا را نیز در عملیات برگشت از فروش و برگشت از خرید بازگردانیم.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در صورتی که کالای سریال داری که قسمت قبل به فروش رساندیم را برگشت از فروش بزنیم، در زمان ثبت این عملیات فرم برگشت سریال باز می شود و می بایست سریال مربوطه را نیز برگشت دهیم.

برگشت از فروش

برگشت از فروش کالاهای سریال دار

در عملیات برگشت از خرید نیز به همین روال می باشد و می بایست علاوه بر برگشت کالا به صاحب آن سریال کالای مربوطه را نیز برگردانیم.

برگشت از خرید

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب