قیمت نرم افزار حسابداری رستوران -وبسایت سازه حساب

قیمت نرم افزار حسابداری رستوران

برای هر کسب و کاری لازم است تا یک نرم افزار ویژه برای حسابداری را داشته باشد. افرادی که صاحب رستوران هستند، با توجه به شلوغی و ازدیاد جمعیتی که در محل کار آن‌ها وجود دارد. ممکن است نتوانند به خوبی از عهده حساب‌های خود برآیند. به همین دلیل بهترین پیشنهاد برای آن‌ها استفاده از […]

برای هر کسب و کاری لازم است تا یک نرم افزار ویژه برای حسابداری را داشته باشد. افرادی که صاحب رستوران هستند، با توجه به شلوغی و ازدیاد جمعیتی که در محل کار آن‌ها وجود دارد. ممکن است نتوانند به خوبی از عهده حساب‌های خود برآیند. به همین دلیل بهترین پیشنهاد برای آن‌ها استفاده از نرم افزار حسابداری رستوران است. در این مطلب بیشتر با این نرم افزار و قیمت آن آشنا خواهیم شد.

قیمت نرم افزار حسابداری رستوران -وبسایت سازه حساب

ویژگی های اصلی نرم افزار حسابداری رستوران

این نرم افزارها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا کاربران بهترین تمرکز و خدمات را در کسب و کار خود داشته باشند. این محصولات دارای انواع مختلفی هستند که هر شرکت به نحوی آن‌ها را ساخته و طراحی کرده است. اما یک نرم افزار حسابداری رستوران باید به گونه‌ای طراحی و تولید شده باشد که موارد زیر را بتواند به خوبی به کاربر و مدیر رستوران اعطا کند.

  • مدیریت کردن کارها: به وجود آوردن برنامه‌هایی برای کارکنان و پرسنل و محاسبه هزینه‌های کار
  • مدیریت کردن موجودی و حفظ تعداد موجودی انبار
  • به وجود آوردن گزارش‌های سفارشی
  • مدیریت دستور غذا: نگه داشتن دستورالعمل طبق موجودی، تنظیم کردن قیمت منو
  • مدیریت حسابداری
  • یکپارچه سازی POS
  • کتابنامه

 همین الآن بخوانید : حسابداری کیترینگ و رستوران

 

مزایای نرم افزار حسابداری رستوران

استفاده کردن از قلم و دفتر از کارهای خسته کننده است و با توجه به پیشرفت علم باید حتما از تجهیزات به روز‌تری استفاده کرده تا به خوبی بتواند از عهده حساب‌ها برآید. همانطور که اشاره کردیم نرم افزار حسابداری رستوران یکی از بهترین نرم افزارهایی است که به کمک صاحبان رستوران آمده تا به خوبی مدیریت کارها را انجام دهند.

اما با توجه به نرم افزارهای بسیار زیادی که به بازار عرضه شده است باید بدانیم یک نرم افزار حسابداری رستوران چه مزایایی نسبت به برخی نرم افزارهای حسابداری دارد. از میان مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انعطاف پذیری بالا: این نرم افزارها با توجه به این که متصل به فضای ابری هستند این دسترسی را خواهند داد تا هر جا که باشید به وسیله اینترنت به تمام حساب‌های خود دست پیدا کنید.
  • پیش بینی دقیق: با توجه به اطلاعاتی که در این نرم افزار ثبت می‌شود، می‌تواند یک پیش بینی بهتر و دقیق‌تری را نسبت به فروش در آینده داشته باشد.
  • کاهش و حذف ورودی‌های تکراری: با توجه به این که نرم افزار حسابداری رستوران کاملا اتوماتیک است اجازه نمی‌دهد یک داده را دو بار وارد کرد و از تکرار و خطا جلوگیری می‌کند.

قیمت نرم افزار حسابداری رستوران

هزینه‌ای که برای خرید نرم افزار حسابداری رستوران پرداخته خواهد شد بستگی به موارد مختلفی دارد. یکی از مواردی که روی این قیمت اثر می‌گذارد. سخت افزاری است که می‌خواهید نرم افزار را روی آن نصب کنید. گسترش مجموعه و برنامه‌هایی که روی نرم افزار وجود دارد. تا به شما کمک کند مدیریت و حسابداری قوی داشته باشید. از دیگر عواملی خواهد بود که می‌تواند بر قیمت موثر باشد.

داشتن فاکتور لمسی، امکان استفاده بدون نیاز به صفحه کلید، امکان تعیین نوع سرو غذا و چاپ، چاپ شماره میز، نام پیک، توانایی اعلام شماره بدون استفاده از دستگاه از مواردی به شمار می‌آید که می‌تواند در نرخ گذاری نرم افزار حسابداری تاثیر بگذارد.

پیشنهاد مطالعه : بهترین نرم افزار حسابداری رستوران

اما به صورت کلی می‌توان گفت قیمت‌هایی که برای این محصولات ارائه می‌شود به نسبت ضررهایی که در بی‌احتیاطی و بی‌توجهی به حسابرسی دقیق خواهد شد، خیلی کمتر است. با در نظر گرفتن این که با وجود این نرم افزار زیان‌های وارده به رستوران خیلی کمتر می‌شود. خرید آن یکی از موارد ضروری  و مقرون به صرفه می‌باشد.

قیمت نرم افزار حسابداری رستوران -وبسایت سازه حساب

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم تا مزایا و ویژگی‌هایی که بهترین نرم افزارهای حسابداری رستوران دارند را برای شما بازگو کنیم تا به اهمیت آن ها و ضرورت بکارگیری این نرم افزارها پی ببرید. اگر شما هم دارای رستوران هستید. و وقت ندارید. که به حساب‌ها دقیق رسیدگی کنید. بهترین گزینه انتخاب نرم افزار حسابداری سازه حساب است. که در کوتاه‌ترین زمان تمام کارهای لازم را ارزیابی خواهد کرد. و بدون هیچ مشکلی به شما کمک می‌کند. این نرم افزار با توجه به قیمت بسیار مناسب و ویژگی‌های منحصر به فرد خود سبب شده تا به یکی از بهترین نرم‌ افزارهای حسابداری رستوران تبدیل شود.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب