رتبه بندی شرکت

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری + گرید شرکت های پیمانکاری

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری – دریافت رتبه گرید شرکت های پیمانکاری -رتبه بندی شرکت های پیمانکاری پس از بررسی فعالیت ها و رزومه آنها صادر  می گردد. رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نقش بسیار زیادی در دریافت پروژه توسط شرکت ها دارد و اشخاص دولتی، حقوقی و حقیقی عموما و بر اساس رتبه شرکت […]

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری – دریافت رتبه گرید شرکت های پیمانکاری -رتبه بندی شرکت های پیمانکاری پس از بررسی فعالیت ها و رزومه آنها صادر  می گردد.

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری نقش بسیار زیادی در دریافت پروژه توسط شرکت ها دارد و اشخاص دولتی، حقوقی و حقیقی عموما و بر اساس رتبه شرکت ها با آن ها وارد فاز کاری می شوند.

رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، شرکت ها را در دریافت پروژه های دولتی یاری می رساند، این بدان معناست که عموما پروژه های دولتی توسط شرکت های با رتبه بندی بالا صورت می گیرد.
همواره یکی از نیاز های شرکت های پیمانکاری و مهندسی، سیستم ها و برنامه هایی برای مدیریت مالی پروژه ها است که پیشنهاد می‌کنیم همین الآن مطلب زیر را مدیریت کنید:

نرم افزار حسابداری پروژه‌ای ، پیمانکاری و ساختمانی

 

رتبه بندی چیست؟

 

رتبه بندی یا گرید معیار صلاحیت گذاری برای تضمین کیفیت و کمیت پیمانکاران در ارائه ی خدمات

 می باشد.

بی شک رتبه بندی هر شرکت در انجام فعالیت ها می تواند از حقوق بهره وران نیز دفاع کند.

رتبه بندی یا گرید توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری اتخاذ می شود.

عموما شرکت های پیمانکاری به دو گروه اصلی شرکت های پیمانکار و شرکت های مشاور تقسیم بندی

می شوند.

برای رتبه بندی شرکت های پیمانکار ملاک اصلی تعداد نیروی فنی و مهندسی حاضر در هیئت مدیره یک شرکت است ولی برای رتبه بندی شرکت های مشاور علاوه بر نیروی فنی و مهندسی، امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت ها نیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.

عموما برای شرکت های پیمانکاری رتبه ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ تعریف می شود که در واقع ۵ پائین ترین و ۱ بالاترین رتبه محسوب می شود و برای شرکت های مشاور رتبه ۳ و ۲ و ۱ تعریف می نماید که ۳ پائین ترین و ۱ بالاتربن رتبه است.

تمامی پیمانکاران موظفند تمامی مدارک و رزومه خود را در سامانه ساجات جهت دریافت رتبه بندی بارگذاری نمایند.

 

سامانه ساجات

 

سامانه جامع تشخیص صلاحیت از سال 1389 در ایران جهت بررسی مدارک و احراز صلاحیت شرکت های پیمانکاری عمرانی و مهندسین مشاوره ای عمرانی و … راه اندازی شد.

تا قبل از راه اندازی سامانه ساجات فرآیند ارزشیابی بصورت دستی انجام می شد.

بعد از راه اندازی این سامانه تمامی فرآیندهای مربوط به بررسی احراز صلاحیت پیمانکاران در این سامانه صورت می گیرد.

این سامانه در مقاطع مختلف پیشرفت داشته و تمامی مراحل احراز هویت در این سامانه به مروز بارگذاری و آماده بهره برداری شده است.

نحوه کار با سامانه ساجات بدین صورت است که در ابتدا باید رزومه از شرکت که عموما شامل مشخصات شرکت و مشخصات کامل سهامداران و هبئت مدیره و پرسنل و قراردادهایی که تا به امروز انجام داده ایم که بی شک جزو سوابق اجرایی شرکت است را در این سامانه بارگذاری می کنیم.

قسمت هایی برای پیوست کردن فایل ها نیز در این سامانه وجود دارد که باید تمامی مدارک اطلاعات وارد شده را پیوست کنیم تا توسط کارشناسان واحد مربوطه در استان و یا کشور بررسی گردد.

در صورت بروز هر گونه مشکل کارشناسان مربوطه آن را به شما اطلاع می دهند تا آنها را رفع و جهت بارگذاری مجدد اقدام کنید.

در این این سامانه این امکان وجود دارد که شما بارها و بارها با کارشناس خود صحبت کنید و دلایل خود را برای اطلاعات و مدارک بارگذاری شده برای ایشان شرح دهید.

در این سامانه عموما تاییدیه ها بصورت سلسله مراتبی صورت می گیرد.

پس از تاییدیه نهایی مدارک نسخه پی دی اف آن داخل سایت بارگذاری می شود و در ادامه نیز نسخه فیزیکی مهر شده آن برای شما ارسال می گردد.

 

ساره حساب :

 

موارد گفته شده برخی از ویژگی ها و مشخصات نرم افزارهای فروشگاهی سازه حساب می باشد، همینطور برای آشنایی با بهترین نرم افزار حسابداری ، حسابداری مالی و …. به سایت ما مراجعه فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر  با کارشناسان فروش گروه نرم افزاری سازه حساب در ارتباط باشید.

شماره تماس : ۰۹۱۵۴۳۹۹۰۰۴ – ۰۵۱۳۱۶۳۰

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب