نحوه انتخاب یک نرم افزار شرکتی مناسب

نحوه انتخاب یک نرم افزار شرکتی مناسب

نرم افزار حسابداری شرکتی سازه حساب  کلیه محاسبات مالی یک شرکت را در تمامی امور بر عهده دارد. در طی سالیان اخیر شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری برای انجام بهتر کلیه محاسبات مالی و خروجی گزارشات جامع به استفاده از نرم افزارهای حسابداری رو آورده اند. از طرفی سازمان امور مالیاتی برای ارئه […]

نرم افزار حسابداری شرکتی سازه حساب 

کلیه محاسبات مالی یک شرکت را در تمامی امور بر عهده دارد. در طی سالیان اخیر شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری برای انجام بهتر کلیه محاسبات مالی و خروجی گزارشات جامع به استفاده از نرم افزارهای حسابداری رو آورده اند. از طرفی سازمان امور مالیاتی برای ارئه گزارشات بهتر، شرکت ها را به استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی مورد تایید ترغیب می کند. زیرا استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی سرعت و دقت در نظارت بر اسناد مالی را افزایش داده و زمان و هزینه کمتری برای آن صرف می شود. همه این عوامل در کنار هم باعث شده است که مدیران مالی به چندین شرکت نرم افزاری مراجعه کرده تا بتوانند بهترین نرم افزار حسابداری شرکتی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایند.

توجه

با توجه به اینکه در شرکت هایی با حجم مبادلات زیاد، روش های قدیمی و سنتی دیگر جوابگوی محاسبات مالی نیستند؛ استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی با رابط کاربری مناسب کار را بسیار تسهیل می کند.

 

چرا از نرم افزار حسابداری شرکتی استفاده کنیم؟

حسابداری شرکتی شاخه ای ویژه از حسابداری است که ارائه گزارش صورت گردش وجوه، تحلیل صورت های مالی و ثبت حسابداری کلیه رویدادهای مالی از امکانات آن می باشد. علاوه بر موارد فوق یک نرم افزار حسابداری شرکتی امکان ارائه صورت سود و زیان و ترازنامه را برای مدیران مالی فراهم می سازد. با توجه به اینکه نرم افزار حسابداری شرکتی گزارشات مالی کاملتری را ارائه می کند، در نتیجه نقش مهمی در تصمیم گیری های آتی یک شرکت دارا می باشد.

همین الآن بخوانید: تجزیه و تحلیل صورتهای مالی

 

اصلی ترین دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی

مهمترین دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی بصورت خلاصه در ادامه بیان شده است:

 

سرعت بیشتر در محاسبات :

یکی از دلایل اصلی استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی داشتن سرعت بالا در محاسبات می باشد. با استفاده از یک نرم افزار مناسب کار برای حسابداران بسیار آسانتر شده و دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت را برای محاسبات مالی صرف کنند. استفاده از یک سیستم کامپیوتر با مشخصات سخت افزاری مناسب سرعت کار با نرم افزار حسابداری شرکتی را بسیار بهبود می دهد.

 

دقت بالا در محاسبات:

استفاده از کامپیوتر و دقت بالای آن در محاسبات امری بدیهی می باشد. حسابدارانی که تجربه زیادی دارند باز هم برای چک کردن محاسبات خود وقت زیادی صرف می کنند. نرم افزار حسابداری شرکتی میزان دقت در ثبت اسناد مالی یک شرکت را افزایش داده و اشتباهات انسانی را به حداقل می رساند.

 

بازبینی و گزارشگیری آسان:

در سیستم های حسابداری سنتی، حسابداران برای مشاهده یک سند مالی باید در بین حجم زیادی از اسناد مالی و دفاتر ثبتی به دنبال آن می گشتند. اما در یک نرم افزار حسابداری شرکتی مشاهده یک سند در طی چند ثانیه انجام می شود. علاوه بر این نرم افزار حسابداری شرکتی دارای امکاناتی است که می توان براساس محدودیت های متنوع گزارشات مالی را استخراج کرد.

 

امنیت بالا:

استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی تا حد زیادی امنیت دسترسی به اطلاعات را بالا می برد به گونه ای که حسابداران و مدیران می توانند دسترسی های سایر کارمندان به گزارشات مهم و اساسی یک شرکت را محدود نمایند.

 

کاهش هزینه ها:

استفاده از یک نرم افزار حسابداری شرکتی می تواند تا حد زیادی از هزینه های یک شرکت بکاهد. به طوری که هزینه زمان صرف شده، هزینه نیروی انسانی، هزینه های ناشی از عدم دقت در محاسبات و … با استفاده از یک نرم افزار مناسب از صورت مالی شرکت حذف خواهد شد.

 

ویژگی های یک نرم افزار حسابداری شرکتی مناسب چیست؟

  • قیمت مناسب

  • رابط کاربری آسان

  • دقت و سرعت بالا در ثبت و گزارشگیری

  • دارا بودن کمترین میزان خطا

  • ارائه دادن گزارش های جامع و متنوع

  • امنیت اطلاعات بالا

  • خدمات پشتیبانی عالی

 

 علاوه بر ویژگیهای بالا، در مطبی جداگانه و با جزئیات بیشتری به  معرفی نرم افزار های شرکتی پرداخته ایم، این مطلب رو اصلا از دست ندهید، همین الان روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی نرم افزار حسابداری شرکتی

سازه حساب ارائه دهنده نرم افزار حسابداری شرکتی

شرکت نرم افزار حسابداری سازه حساب با سابقه بیست ساله در تولید نرم افزارهای مالی و فروشگاهی نسخه ای ویژه برای شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی و پیمانکاری ارائه نموده است. نرم افزار حسابداری شرکتی سازه حساب علاوه بر امکاناتی مانند انبارداری، خزانه داری، بازرگانی دارای بخش ویژه مالی و حسابداری می باشد. رابط کاربری آسان، ثبت سند حسابداری برای هر رویداد مالی بصورت اتومات و ارائه گزارشات متنوع باعث شده که نظر بسیاری از حسابداران به نرم افزار حسابداری شرکتی جلب شود.

 

سازه حساب

 

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب