مرکز هزینه در نرم افزار حسابداری سازه حساب

در بنگاه های اقتصادی (بازرگانی، خدمانی، تولیدی) به قسمت هایی که در آنها برای تولید کالا یا خدمات و یا پروژه هزینه ایجاد می شود را مرکز هزینه می گویند. در واقع هر بخش که در ایجاد هزینه نقشی داشته باشد یک مرکز هزینه است. در نرم افزار حسابداری سازه حساب امکان تعریف مرکز هزینه […]

در بنگاه های اقتصادی (بازرگانی، خدمانی، تولیدی) به قسمت هایی که در آنها برای تولید کالا یا خدمات و یا پروژه هزینه ایجاد می شود را مرکز هزینه می گویند.

در واقع هر بخش که در ایجاد هزینه نقشی داشته باشد یک مرکز هزینه است.

در نرم افزار حسابداری سازه حساب امکان تعریف مرکز هزینه برای تقسیم بندی هزینه ها بین واحد ها و یا پروژه ها و یا غیره قابل انجام است و در هر زمان امکان گزارش گیری از آن بر اساس تقسیم بندی های انجام شده در دسترس می باشد.

برای اعمال مرکز هزینه در سند پرداخت می بایست در ابتدا از منوی تنظیمات و سپس انتخاب سربرگ سند پرداخت و اعمال تیک مرکز هزینه نسبت به اجباری و یا اختیاری بودن انتخاب مرکز هزینه در سند پرداخت اقدام نمود

همانطور که مشاهده میکنید در این قسمت امکان چک کردن سقف امتیاز مراکز هزینه نیز وجود دارد.

چک کردن سقف امتیاز مراکز هزینه

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید برای ثبت پرداختی ها به مراکز هزینه مختلف در سند پرداخت مربوطه وارد مراکز هزینه می شویم و با تعریف مرکز هزینه مورد نظر اقدام به پرداخت می کنیم.

ثبت پرداختی ها به مرکز هزینه

برای گزارش گیری از پرداخت های مربوط به مراکز هزینه های مختلف کافی است در در فرم پرداخت نسبت به فیلتر کردن مراکز هزینه اقدام و مانده نهایی را چک کنیم.

 گزارش گیری از مرکز هزینه ها

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب