نرم افزار حسابداری ویژه موبایل فروشان

نرم افزار حسابداری ویژه موبایل فروشان

همانطور که شما به عنوان یکی از فعالین صنف موبایل می دانید، اصلی ترین مشخصه گوشی های همراه سریال منحصر به فرد گوشی است که امکان رهگیری بر اساس این کد یکتا را فراهم می آورد. این ویژگی در پیاده سازی امکانات نسخه ویژه موبایل سازه حساب در نظر گرفته شده و امکان خرید و […]

همانطور که شما به عنوان یکی از فعالین صنف موبایل می دانید، اصلی ترین مشخصه گوشی های همراه سریال منحصر به فرد گوشی است که امکان رهگیری بر اساس این کد یکتا را فراهم می آورد.

این ویژگی در پیاده سازی امکانات نسخه ویژه موبایل سازه حساب در نظر گرفته شده و امکان خرید و فروش گوشی با انتخاب سریال، گزارشگیری لحظه ای از کلیه سریال های موجود و فروخته شده، و سود و زیان ناشی از فروش هر سریال در اختیار شما قرار داده شده است. اگر تعداد سریال های خرید یا فروش شده زیاد باشد، برای راحتی و افزایش دقت و سرعت در کار می توانید سریال ها را با استفاده از بارکدخوان وارد کنید.

خصوصیتی دیگری که به شما به عنوان فروشنده گوشی همراه  که با انواع مختلفی از کالاها سروکار دارید بسیار کمک خواهد کرد، امکان گروهبندی چند سطحی کالاهاست؛ بدین ترتیب که یک گروه را به عنوان گروه اصلی تعریف کرده و به تعداد نامتناهی برای آن زیرگروه مشخص می کنید.

به عنوان مثال گروه های اصلی گوشی همراه و لوازم جانبی؛ سامسونگ به عنوان زیر گروه گوشی همراه، و زیرگروه های سری J، note و A و … برای گروه سامسونگ قابل تعریف هستند. این امکان، گزارشگیری را برای شما بسیار آسان کرده و می تواند مبنای تصمیم گیری های آتی شما قرار گیرد.

اگر به عنوان توزیع کننده  فعالیت دارید و هر فروشنده ی مجموعه شما پیگیری مشتری های خاصی را به عهده دارد، می توانید برای هر شخص، فروشنده مربوط به خود را انتخاب کرده و در زمان ثبت فاکتور درصد پورسانت را در حساب فروشنده لحاظ کنید.

در نرم افزار سازه حساب محاسبه پورسانت به چند شکل مختلف صورت می گیرد که عبارتند از درصد از فروش کالا، درصد از ارائه خدمات، درصد از مبلغ کل فاکتور یا از سود فاکتور.

موضوع دیگری که ممکن است ذهن شما را به عنوان توزیع کننده درگیر خود کند مشتریان بد حساب هستند؛ اگر تسویه تمام فاکتورهای شما به صورت نقد نیست و با مشتریان بد حساب سروکار دارید، می توانید برای آنها اعتبار تعیین کنید؛ در اینصورت بعد از رسیدن مانده حساب شخص به مبلغ تعیین شده، نرم افزار اجازه ثبت فاکتورهای بعدی را به کاربر نمی دهد.

همانطور که می دانیم در فروشگاه های تلفن همراه علاوه بر فروش کالا، خدماتی همچون نصب نرم افزار روی گوشی نیز ارائه می شود؛ در اینصورت در زمان ثبت درآمد در فاکتور فروش می توانید نام پرسنل واحد فنی را وارد کرده و حق الزحمه ی وی از خدمات ارائه شده را (به صورت درصد یا مبلغ) مشخص کنید تا در حساب وی ثبت شود.

سازه حساب برای شما که واردکننده گوشی همراه هستید هم امکانات خاصی در نظر گرفته است؛ از جمله این موارد امکان ثبت هزینه های گمرک، رجسیتری، حمل و غیره به گونه ای است که بهای تمام شده نهایی هر گوشی با توجه به هزینه های انجام شده محاسبه گردد؛ ویژگی دیگری که به شما کمک فراوانی می کند و به عنوان یک زیربسته قابل استفاده است، امکان چند ارزی برنامه می باشد؛ بدین صورت که می توانید در خرید، فروش، دریافت و پرداخت ها به جای مبلغ ریالی، مبلغ ارز را وارد کنید.

همچنین اگر در واحد صنفی خود خدمات تعمیر گوشی همراه هم ارائه می دهید، زیربسته تعمیرات برای شما در نظر گرفته شده است.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، فروش اقساط جزء لاینفک تمامی کسب و کارها شده است. تمامی نیازهای فروش اقساطی از قبیل درصد افزایش قیمت بر اساس زمان تسویه، ثبت قسط با تعداد دلخواه و یادآوری جهت تسویه هر قسط در زمان سررسید آن، در نرم افزار سازه حساب فراهم گردیده است.

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، خرید آنلاین بسیار فراگیر شده است. ما، در گروه نرم افزاری سازه حساب، سایت فروش آنلاین با امکان برقراری ارتباط با نرم افزار حسابداری را نیز در اختیار شما قرار می دهیم.

همچنین شما می توانید اطلاعات نرم افزار شامل موجودی کالا، چک های دریافتی و پرداختی، مانده و گردش اشخاص را در لحظه روی گوشی همراه اندرویدی خود داشته باشید.

در پایان این نکته را یاداور می شویم که اگر در حال حاضر از نرم افزار دیگری استفاده می کنید، نگران اطلاعات خود نباشید، کارشناسان ما در واحد فنی پس از بررسی های لازم اطلاعات شما را تا حد امکان به سازه حساب منتقل خواهند کرد. برای اطلاع از سایر امکانات نرم افزار با همکاران ما در واحد بازرگانی در ارتباط باشید

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب