ویژگی طراحی وبسایت

ویژگی های طراحی وبسایت سازه حساب

برای خرید یک وبسایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که چه ویژگی طراحی وبسایت را برای چه کاری و با چه هدفی نیاز داریم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم یک سایت با محتوای خوب داشته باشیم. امروزه اهمیت داشتن یک وب سایت بر هیچ کسب […]

برای خرید یک وبسایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که چه ویژگی طراحی وبسایت را برای چه کاری و با چه هدفی نیاز داریم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم یک سایت با محتوای خوب داشته باشیم.
امروزه اهمیت داشتن یک وب سایت بر هیچ کسب و کاری پوشیده نیست، از این رو برای آشنایی بیشتر با اهمیت این موضوع، پیشنهاد میکنیم که مطلب اهمیت داشتن وبسایت برای هر کسب و کار را از دست ندهید.

ظاهر وبسایت

اولین چیزی که در ورود به یک وبسایت توجه کاربر را به خودش جلب می‌کند، طراحی و ظاهر وبسایت (UI Design) است. کاربران ترجیح می‌دهند مطالب مورد نیاز خود را از وبسایت‌هایی استخراج کنند که ظاهر آن وبسایت‌ها حس خوبی به آنان القاء می‌کند.

وبسایتی که ظاهر مناسبی ندارد نمی‌تواند کاربر را برای مدت زمان زیادی در خود نگه‌دارد و این امر علاوه بر کاهش عملکرد مفید وبسایت، باعث بروز اشکالاتی همچون افت رتبه وبسایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

طراحی خوب علاوه بر رعایت اصول روز طراحی دنیا لازم است که واکنش‌گرا (طراحی سایت ریسپانسیو) باشد. امروزه درصد بسیاری از کاربران اینترنتی مرور صفحات وب را توسط ابزارهای مختلفی از جمله تبلت و گوشی همراه انجام می‌دهند. طراحی ریسپانسیو شکل صحیحی از ظاهر وبسایت در دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها، گوشی‌های موبایل و … به نمایش می‌گذارد.

اگر طراحی ریسپانسیو نباشد، نمایش سایت در برخی ابزارها به درستی انجام نمی‌شود و همین امر باعث می‌شود کاربر رغبتی به گذراندن زمان خود در وبسایت شما نداشته باشد. این امر نیز علاوه بر تأثیر منفی بر روی عملکرد وبسایت، باعث کاهش رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهد شد.

در بخش ظاهر وبسایت بحث دیگری با عنوان تجربه کاربری   (UX Design) مطرح می‌شود. منظور از تجربه کاربری به طور خیلی خلاصه احساسی است که از نمایش یک وبسایت به کاربر القاء می‌شود.

این تجربه بستگی به مواردی همچون نحوه چینش عناصر یک وبسایت، استفاده از آیکن‌ها و تصاویر خاص و … دارد. در حقیقت UI و UX دو ملاک وابسته به یکدیگر در طراحی وبسایت می‌باشند که هر دو به طور موازی می‌بایست توسط طراح وبسایت به درستی پیشروی کنند تا نمایش یک وبسایت را به بهترین شکل ممکن برای بازدیدکنندگان آن فراهم کنند.

وب رمز با تجربه چند ساله در زمینه طراحی وبسایت و بهره‌گیری از متخصصین ماهر، طراحی وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن و رعایت اصول و استانداردهای طراحی وب انجام خواهد داد.

security

امنیت

بحث امنیت بطور موازی از جمله ویژگی های طراحی سایت بحساب می آید که یکی از موارد گسترده و بسیار حائز اهمیت یک وبسایت می‌باشد. ممکن است تمامی فاکتورهای یک وبسایت مناسب را در ایجاد وبسایت خود لحاظ کرده باشید، حتی مدتی هم بر روی وبسایت فعالیت کنید و به نتایج مناسبی دست یابید، اما اگر امنیت وبسایتتان مناسب نباشد هر لحظه امکان بروز اختلال در وبسایت و به هدر رفتن تمامی زحماتتان باشد. از همین رو لازم است که فاکتورهای امنیتی هرچه بیشتر از ابتدای ایجاد یک وبسایت مد نظر قرار گرفته و اعمال شوند.

علاوه بر برقراری امنیت وبسایت، امنیت کاربران نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد. کاربران وبسایتی را انتخاب می‌کنند که اطمینان داشته باشند اطلاعاتشان در امنیت کامل قرار دارد.

یکی از مواردی که این اطمینان خاطر را به کاربر می‌دهد، استفاده از گواهینامه SSL (پروتکل امنیتی https) بر روی آدرس‌های وبسایت می‌باشد. با استفاده از این پروتکل تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور بصورت کد انجام شده و امنیت اطلاعات کاربران بسیار افزایش می‌یابد که گروه نرم افزار سازه حساب با ارائه روش های پیشنهادی برای وبسایتتان باعث می شود امنیت وبسایت شما بیشتر شود.

responsive

سازگاری با موبایل و تبلت

در طراحی سایت مد نظر داشته باشید که گوشی های هوشمند و تبلت ها سهم زیادی را در ترافیک وب ها دارند و از آنجایی که قیمت گوشی های موبایل مدام ارزانتر می شود تعداد افرادی که از این دستگاه ها استفاده می کنند در حال افزایش است. در حال حاضر 70% کارها ظرف یک ساعت از طریق سایت هایی که برای موبایل طراحی شده اند انجام می شود.

ساختار نقشه سایت و دسته بندی منطقی و منسجم

نقشه سایت یا sitemap از جمله ویژگی های طراحی سایت است که به شما اجازه می‌دهد تا یک فایل متنی در میان سایر فایل‌های دیگر در حساب خود ایجاد کنید تا موتورهای جستجو از همه صفحات موجود در وبسایت شما مطلع شوند. توصیه اینکه تمام بخشهای سایت باید طبقه بندی شده و به شکل زیر شاخه ای تنظیم گردد. مشخص بودن سیاست کلی سایت و نیز هدف گذاری صحیح برای آن لازمه تدوین یک نقشه سایت منطقی است.

تدوین نقشه سایت، مثل نقشه یک ساختمان، اولین مرحله از طراحی و اجرای یک سایت است، و با یک نقشه سلسله مراتبی و مشخص کار طراحی و برنامه نویسی سیستم مدیریت سایت بسیار راحت تر می شود.
بخشهای اصلی سایت باید از تمام صفحات سایت و از طریق منوی اصلی در دسترس باشد. و جایگاه محتوای سایدبارها در نقشه مشخص باشد.

مطابقت با امکانات بازدیدکنندگان

بسیار لازم است که سایت را مطابق با بازدید کنندگان خود بهینه نمائید.  اشتباه دیگری که بسیاری از طراحان باتجربه نیز مرتکب آن می شوند، عدم تطابق سایت با میانگین امکانات مخاطبان است. مساله ای که فقط با استفاده از تجربه و نتایج آمارگیرها و تحلیل آنها می توان اطلاعات درست را دریافت.به عنوان مثال رزولوشن مانیتور, میانگین سرعت اینترنت, مرورگرها و ورژنهای مورد استفاده آن مواردی هستند که میتوانید با دقت در آنها سایتی مناسب کاربران خود داشته باشید.

قیمت طراحی سایت

گروه نرم افزاری سازه حساب بنا به درخواست های مشتریان قیمت منطقی و مناسبی را برای سایت در نظر می گیرد.این قیمت بر اساس مدت زمانی که متخصصان طراحی وبسایت برای آن وقت گذاشته اند تعیین می شود.

طراحی سایت با لود سریع (سرعت سایت)

امروزه یکی از معیارهای یک سایت خوب لود سریع سایت و نمایش سریع مطالب کاربردی سایت است. بنابراین در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت کنید نمونه کارهایی که ارائه میدهند از سرعت بالایی برخوردار باشند.

اتصال به نرم افزار حسابداری سازه حساب

از انجایی که در اکثر فروشگاه ها (اینترنتی و حضوری) ثبت فاکتور کار بسیار سختی است و خطای انسانی از جمله مشکلات ثبت فاکتور می باشد،طراحی سایت سازه حساب به گونه ای هست که در سایت های فروشگاهی هنگام ثبت سفارش توسط  مشتری فاکتور به صورت اتوماتیک در نرم افزار نیز ثبت می گردد، تا علاوه بر سهولت در ثبت فاکتور،خطا نیز کاهش یابد.

همچنین تمام نام و قیمت کالاهای ثبت شده در نرم حسابداری سازه حساب تنها با کلیک بر روی یک گزینه به سایت منتقل می شود.

برای آشنایی با زیر سیستم ارتباط با سایت سازه حساب روی زیربسته ارتباط با سایت کلیک کنید.

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب