نرم افزار حسابداری آسانسور سازه حساب

تفاوتی ندارد که آسانسور روملس را راه‌اندازی می‌کنید یا آسانسور هیدرولیکی یا… مراحل تجهیز و نصب آسانسور ها شامل مراحلی هستند مانند: راه اندازی موتورخانه، چاه آسانسور، چاهک آسانسور و احتمالا قطعاتی مانند: ریل های آهنی، تابلو فرمان، گاورنر و … را برای آسانسور ها خریداری می‌کنید. همه‌ی این مراحل را به آسانی در نرم افزار حسابداری آسانسور سازه حساب ثبت و مدیریت نمایید. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا:

نرم افزار حسابداری آسانسور سازه حساب

ویژگی های اختصاصی نرم افزار حسابداری آسانسور

پروژه و هزینه ‌های آن

می‌توانید نام پروژه های در حال انجام و همین طور هزینه های هر پروژه را تعریف نمایید.

پرداخت هزینه ها

می‌توانید همه‌ی هزینه های یک پروژه را با جزئیاتی مانند: شماره فاکتور، مبلغ عوارض، توضیحات و … ثبت نمایید و این هزینه ها را به صورت نقد و حواله کارتی یا ثبت در حساب شخص، ثبت نمایید.

بــودجــه بنــدی

برای هر پروژه یا هر هزینه، بودجه‌ای تعیین نمایید برای نمونه: ( بودجه‌ی دستمزد نصاب برای پروژه سینا، پانصد هزار ریال باشد).

فــروش پــروژه

در زمان اتمام پروژه تجهیز و راه اندازی آسانسور، نوبت به فروش خدماتتان و دریافت اجرت شما می‌رسد که می‌توانید مبلغ فروش خدماتتان و تخفیفی که لحاظ کردید را ثبت نمایید و مبالغ دریافتی خود را در قالب اسناد دریافتی به صورت چکی، نقد یا اقساطی دریافت نمایید و همچنین اگر بازاریابی پروژه را به مشتریتان معرفی کرده بود، پورسانت او را نیز پرداخت نمایید.

گــزارش هزینه های پروژه

همه‌ی هزینه هایی که برای پروژه انجام داده‌اید را به صورت جامع و لحظه‌ای می‌توانید مشاهده نمایید.

سود هر پروژه

جمع همه‌ی هزینه های انجام شده در پروژه برابر بهای تمام شده پروژه است که با استفاده از آن سود حاصل از انجام پروژه را می‌توانید مشاهده نمایید.

ویژگی های عمومی نرم افزار حسابداری آسانسور

با استفاده از نرم افزار سازه حساب، در  وقت و سرمایه‌تان صرفه‌جویی کنید.

تعاریف عناوین

بازرگانی

خزانه داری

انبارداری

حسابداری

گزارش ها

حسابداری پیشرفته

تصاویر نرم افزار حسابداری آسانسور

برای دریافت دموی رایگان و قیمتنرم افزار حسابداری آسانسور و مشاوره با کارشناسان سازه حساب، می‌توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

درخواست مشاوره خرید نرم افزار حسابداری سازه حساب

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب