نصب نرم افزار حسابداری رایگان به چه صورت است

نصب نرم افزار حسابداری رایگان به چه صورت است

این روزها نصب نرم افزار حسابداری رایگان متداول شده است. اما این به چه معناست؟ نرم افزار های حسابداری که در بازار وجود دارند، برای معرفی به کاربران و پیدا کردن بازار فروش ابتدا یک نسخه رایگان را معرفی می کنند. این نسخه ی رایگان همانند نسخه ی اصلی نرم افزرا است، با این تفاوت […]

این روزها نصب نرم افزار حسابداری رایگان متداول شده است. اما این به چه معناست؟ نرم افزار های حسابداری که در بازار وجود دارند، برای معرفی به کاربران و پیدا کردن بازار فروش ابتدا یک نسخه رایگان را معرفی می کنند. این نسخه ی رایگان همانند نسخه ی اصلی نرم افزرا است، با این تفاوت که تنها یک سرس از آیتم ها و قسمت های نرم افزار رایگان است و قابل فعال برای کاربران عادی، قسمت اعظم نرم افزار قفل بوده و برای دسترسی به آن احتیاج به ارتقا سطح کاربری است. بدین صورت که با پرداخت هزینه های مربوط کاربر می تواند به تمامی قسمت ها و یا بخشی جدیدی از آن دسترسی پیدا کند.

معمولا برای تمامی نرم  افزار های حسابداری نسخه ی رایگان وجود دارد. اما این نسخه ی رایگان چندان هم بلا استفاده نیست. بسیاری از شرکت ها می توانند، به بخش زیادی از فعالیت های مالی خود با این نرم افزار نظم ببخشد. نرم افزار سازه حساب که یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری است. دارای نسخه ی رایگان است. و کاربران زیادی می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه کرده و اقدام به دانلود و نصب کنند.

نسخه ی رایگان با توجه به دامنه ی محدودی که دارد برای مجموعه های بزرگ با حجم کاری بالا نمی تواند کارایی چندان زیادی داشته باشد، اما واحد های اقتصادی کوچک که به آیتم های زیادی احتیاج ندارند، به راحتی با این نرم افزار قادر به انجام حسابداری هستند. نرم افزار حسابداری رایگان به افرادی که قصد یاد گیری نرم افزار را دارند می تواند کمک شایانی کند، چرا که اکثر نرم افزار ها با وجود یگانگی فرم و قلق خاص خود را دارند، می توان با نصب نسخه ی رایگان نحوه ی کاربا نرم افزار و هم چنین قلق آن را به خوبی فراگرفت.

قانون های نصب نرم افزار حسابداری رایگان

غالبا با تولد یک نرم افزار حسابداری، مورد توجه کاربران و افراد خاصی قرار خواهد گرفت. این که نرم افزار چه تفاوتی با سایر نرم افزار ها دارد؟ چطور می توان با ان کار کرد؟ و چه آیتم و قابلیت جدیدی را با خود آورده است؟ همگی سوال هایی بوده، که در وهله ی اول متقاضیان به دنبال یافتن پاسخ آن ها هستند. وب سایت های مختلفی شروع به یافتن لینک دانلود بوده و آن را در وب سایت خود درج می کنند. در حین این انتقال داده ممکن است، نرم افزار به کلی تغییر پیدا کند و به جای یک نسخه ی امن و پاک دارای ویرووس های مختلفی باشد. بهتر است ابتدا به سراغ وب سایت رسمی بروید و تنها از آن جا نرم افزار حسابداری رایگان را دریافت کنید.

مجموعه ی سازه حساب برای جلوگیری از ورود عامل های خطرناک به سیستم شما و حفظ امنیت کاربران، نسخه ی رایگان نرم افزار خود را به نحوی در وب سایت بارگذاری کرده است. تا بدون هیچ مشکلی کاربران به نرم افزار رایگان دسترسی پیدا کنند. برای این امر همراه فایل زیب که حاوی نرم افزار است، یک رمز عبور وجود دارد. بدون وارد کردن رمز عبور نمی توان فایل زیپ شده را باز کرد. برای ورود به نرم افزار حسابداری رایگان یک کد کاربری و رمز به کاربر داده می شود. تا هیچ کس نتواند به اطلاعات مالی ایشان دسترسی پیدا کند. اگر خواهان دانلود یک نرم افزار حسابداری رایگان هستید به سراغ نرم افزار سازه حساب بروید. تا بدون ایجاد کوچکترین مشکلی بتوانید از آن بهره مند شوید.

قانون های نصب نسخه ی رایگان نرم افزار حسابداری

 

مدت زمانی که نرم افزار رایگان فعال است

بسیاری از نرم افزار های حسابداری به نحوی طراحی شده اند که از زمان نصب تنها در یک بازه ی زمانی فعال باشند. و پس از گذشت یک زمان مشخص نرم افزار به کلی بسته می شوند. و تنها با پرداخت و ارتقا سطح کاربری قادر به دسترسی با آن هستید. اما این اتفاق در نرم افزار سازه حساب یه هیچ عنوان وجود ندارد. و کاربران می توانند تا هر زمان که بخواهند از نسخه ی رایگان نرم فزار حسابداری سازه حساب بهره مند شوند. با وجود سطح عادی نرم افزار، اطلاعات همچنان درون آن محفوظ بوده و هیچ کس قادر به نفوذ در آن نخواهد بود. اما با ارتقا سطح حساب کاربری بهره مندی از این نرم افزار کامل خواهد شد.

مدت زمانی که نرم افزار رایگان فعال است

مطالب مرتبط:

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب