نرم افزار حسابداری اندروید مناسب چه کسب و کار هایی است

نرم افزار حسابداری اندروید مناسب چه کسب و کار هایی است

نرم افزار حسابداری سازه حساب به قدری جامع و کارآمد بوده که دارای نسخه ی اندروید نیز هست. این نسخه همانند نرم افزار اصلی حساب سازه دارای قابلیت و ویژگی های گسترده ای است و بسیاری از کسب و کار ها به راحتی می توانند فعالیت های مالی خود را با آن مدیریت کنند. با […]

نرم افزار حسابداری سازه حساب به قدری جامع و کارآمد بوده که دارای نسخه ی اندروید نیز هست. این نسخه همانند نرم افزار اصلی حساب سازه دارای قابلیت و ویژگی های گسترده ای است و بسیاری از کسب و کار ها به راحتی می توانند فعالیت های مالی خود را با آن مدیریت کنند. با وجود این که  مکانیزم و کارایی اپلیکیشن حساب سازه بالا و موثر است، تمامی واحد های اقتصادی نمی توانند از آن بهره مند شوند.

بیشتر نرم افزار اندروید مناسب کسب و کار های کوچک بوده که حجم فعالیت های مالی ایشان چندان زیاد نیست. این حسابدار کوچک و قابل حمل کمک حال افرادی است که می خواهند حساب های شخصی خود و یا فعالیت های مالی کسب و کارشان را مدیریت و نظم‌ دهی کنند.

قطعا شرکت های نوپا با فعالیت های محدود به دلیل هزینه های اعمالی در شروع کار قادر به تهیه ی سیستم مجهز به نرم افزار حسابداری نیستند، حتی ممکن است استخدام یک حسابدار به هیچ عنوان برایشان ممکن نباشد.اکثر آن ها شخصا حسابداری مجموعه را بر عهده می گیرند. قطعا رسیدگی به حساب ها کار ساده ای نبوده و نیازمند یک راهنما در این امر هستند.

نرم افزار حسابداری اندروید حساب سازه با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه و تبلت قادر بوده تمامی فعالیت ها را پوشش دهی کند. برای استفاده از آن نیازی به خرید یک سیستم و کامپوتر نیست، گوشی تلفن همراه اندروید به یک اسباب بازی تبدیل شده که همه ی افراد از آن بهره مندند. صاحبان کسب و کار ها با نصب این نرم افزار بر روی موبایل، خود را از آشفتگی ناشی از اعداد و ارقام آسوده خواهند کرد.

نرم افزار حسابداری اندروید برای سوپر مارکت ها، فروشگاه های کوچک، پیک ها و مشاغل کوچک کاملا مناسب خواهد بود، با وجود اپلیکیشن حساب سازه هر کجا که باشید می توانید، فعالیت های مالی خود را مشاهده و تنظیم کنید.

آپشن های نرم افزار حسابداری اندروید

زمانی یک نرم افزار در بازار طرفدار پیدا می کند که از قابلیت های پیشرفته و مناسبی رو نمایی کند. نرم افزار حسابداری اندروید سازه حساب ساز و کار چندان سختی ندارد، هر کسی با سطح سواد خود خود بدون هیچ مشکلی قادر به کار با این اپلیکیشن است.

حساب ها به خوبی در نرم افزار معرفی شده اند و تنها کار کاربر وارد کردن اطلاعات طبق ماهیتشان است. شما با نوشتن هزینه و در آمد های خود، می توانید با یک کلیک ساده میزان سود و یا زیان خود را مشاهده کنید. تمامی کار های اصولی و اساسی حسابداری توسط نرم افزار انجام می شود. با وجود این نرم افزار احتیاج به استخدام حسابدار نخواهد بود و در زمان و هزینه تا حد زیادی صرفه جویی خواهد شد.

آیتم ها به درستی کنار هم چیده شده اند و یک قسمت به عنوان راهنما درج شده تا به راحتی نحوه ی کار را به کاربر توضیح دهد. به صورت عادی برای مدیریت فعالیت های مالی حرفه ی خود شما احتیاج به یک دفتر حساب دارید تا تمام اقلامی که دریافت و یا پرداخت کرده اید را در آن درج کنید. با وجود اپلیکیشن حسابداری حساب سازه شما یک دفتر حساب الکترونیکی دارید، که علاوه بر ثبت فعالیت های مالی به راحتی آن ها تنظیم و طبقه بندی می کنید. کار شما شبیه به ثبت در دفتر بوده و نیاز به هیچ گونه عمل اضافه ای نخواهد بود.

همین الآن بخوانید : معرفی بهترین نرم افزار های حسابداری اندروید

پس از نصب این نرم افزار کابردی ، دیگر از خریدن دفاتر حساب نیز خودداری خواهید کرد، چرا که هیچ نیازی به ثبت مجدد نبوده و هر کجا که هستید و در همه ساعت می توانید به اپک مراجعه و ثبت های لازم را انجام دهید.

آپشن های نرم افزار حسابداری اندروید

محدودیت نرم افزار حسابداری اندروید

شاید تصور کنید که یک اپلیکیشن نمی تواند کار یک نرم افزار کامل و جامع را انجام دهد و نصب آن یک کار بی مورد است، اما این طور نیست، این نرم افزار می تواند تمامی کار های نرمافزار های پیچیده را به درستی انجام دهد، تنها تفائت آن ها میزان فعالیت هاست. اگر شما دارای کسب کار پیچیده و بسیار گسترده هستید، قطعا احتیاج به چندین حسابدار و یک نرم افزار حسابداری جامع دارید، اما هر چه کار و حرفه ی شما کوچک تر می شود، نیاز های شما نیز مقایس کمتری خواهد داشت. مراجعه به نرم افزار حسابداری اندروید حساب سازه، می تواند بهترین گزینه باشد.

محدودیت نرم افزار حسابداری اندروید

مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

تلگرام
واتس آپ
لینکدین
تویتر
چاپ
ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت دموی رایگان

دریافت دموی رایگان نرم افزار و قیمت نرم افزار و مشاوره با کارشناسان سازه حساب